przyszlosc PLD

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 7 Cze 2004, 13:45:10 CEST

On Mon, 7 Jun 2004, Mariusz Mazur wrote:
> Imho może być pierwiastek. Byle by był wymawialny. Wybór nazwy
> przywilejem RMa, jak dotychczas? :)

Ja bym się trzymał Skłodowskiej i następny w kolejce jest Po. :)

> Jeśli ktoś ma ochotę (i jakiś większy staż w pld), to proszę bardzo.
> Jeśli nie, to ja się znowu biorę do roboty.

developement ciagły???? :-/

> To jest już tylko kwestia dostępnego sprzętu. Jak udowodnił jajcuś, nie
> jest niemożliwe dodanie architektury w trakcie rozwoju nowej linii. A -
> *musimy* zrezygnować z przynajmniej jednego x86. Będzie to 386/586 (ja
> bym wolał to pierwsze), ale decyzja na 100% będzie należeć do cdg, żeby
> nie było jednego winnego (rma).

Ja bym proponował
rm i586
mv i386 i486

W ten sposób wycinamy najstarszą arch.

Z nowych arch można pomyśleć o ia64. Maszynę mogę być nawet w stanie
załatwić. Czasu i pracy własnej - niestety nie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski