przyszlosc PLD

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 7 Cze 2004, 14:21:32 CEST

On Mon, Jun 07, 2004 at 01:45:10PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Ja bym proponował
> rm i586
> mv i386 i486
>
> W ten sposób wycinamy najstarszą arch.

Co więcej, między i386 a i486 jest duża przepaść (brak atomowych
operacji dla semaforów), a między i486 a i586 dużych różnic nie ma
(cpuid i tsc, ale to się daje wykryć; zresztą nie wszystkie i586 muszą
mieć tsc).

> Z nowych arch można pomyśleć o ia64. Maszynę mogę być nawet w stanie
> załatwić. Czasu i pracy własnej - niestety nie.

To możesz mieć maszynę i się jeszcze zastanawiasz? ;)

parisca nie chce mi się ruszać, bo to żółw straszliwy (maszynka do
której mam dostęp - procesor ~100MHz i dwucyfrowa liczba MB RAM).
Ale ia64 to nie muzeum i wolne nie są. Tylko zabawy z rozpoczęciem portu
trochę by było...