przyszlosc PLD

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 7 Cze 2004, 14:58:05 CEST

On pon 7. czerwca 2004 13:45, Paweł Gołaszewski wrote:
> Ja bym się trzymał Skłodowskiej i następny w kolejce jest Po. :)

Żadnej Skłodowskiej, my som projekt międzynarodowy :)

> developement ciagły???? :-/

Przez najbliższe cztery miesiące mam do robienia totalne absolutne nic i to w
pełnym tego słowa znaczeniu. Ostatnio zaś mam ambicję zrobić porządną,
dopracowaną dystrybucję linuksa (ile osób na świecie może się czymś takim
pochwalić? :). Problem tylko w tym, że studia są dla mnie wielką niewiadomą i
zgodnie z moimi informacjami tam się będzie trzeba co nieco uczyć (co mi się
nie zdarzyło od 19 lat). Także nową linię na pewno uruchomię i mam zamiar
doprowadzić do jakiegoś miłego finału, ale ów finał jest też niewiadomą.

> Ja bym proponował
> rm i586
> mv i386 i486
>
> W ten sposób wycinamy najstarszą arch.

O. O. O.
To jest bardzo dobry pomysł (a qboosh ma nawet argumenta natury technicznej).
Zwłaszcza, że zanim Ac stanie się obsolete to 386 będzie pewnie można oglądać
tylko w muzeum.

> Z nowych arch można pomyśleć o ia64. Maszynę mogę być nawet w stanie
> załatwić. Czasu i pracy własnej - niestety nie.

Jajcuś pewnie już przetarł szlaki, jeśli chodzi o 64 bity, ale i tak nadal
wymagałoby to osoby opiekującej się. Najlepszy byłby jakiś stary wyjadacz,
aaaaaale... ostatnio mamy przecież nowych deweloperów, a takie rzeczy mają to
do siebie, że się można sporo nauczyć. Zapewne ktoś by się znalazł (lub parę
ktosiów).