[pld ac dvd?]

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 7 Cze 2004, 15:17:31 CEST

Dnia Monday 07 of June 2004 14:56, The Undefined napisał:
> userzy sparc-a bez dostępu do netu w domu? no tak... to dlatego tak mało
> ludzi w pld używa sparców.. wszyscy pozostali mają je w domu bez dostępu
> do netu!
A mowimy tylko o SPARC? Poza tym "bycie SPARCiem" nie implikuje podlaczenia do
Internetu ;)

> A serio - co za różnica czy sobie wypalą sami płytkę z pakietami których
> używają, czy też wezmą gotowe iso i je wypalą? Może kilka minut różnicy
> przy ściąganiu.
W ten sposob nie zrobisz aktualizacji systemu, tylko wybranych pakietow. Druga
sprawa to to, ze np. ja w domu duzo eksperymentuje (nie, nie mam stacji
Sunowskiej) i trzymam wszystkie pakiety na dysku zeby nie miec dyskoteki
kiedy trzeba bedzie zainstalowac jakis pakiet (bo A wymaga B, ktore jest na
CD1, a B wymaga C z CD4 i D z CD3, a D wymaga do tego E z CD1).
Sciaganie calosci z FTP nie ma sensu. Kiedys tak zrobilem i okazalo sie, ze
nie zdazylem sciagnac wszystkiego w sensownym czasie i w trakcie pobierania
pozmienialy sie pakiety na FTP oraz przegenerowaly indeksy. W rezultacie mam
4 plytki niemalze bezuzyteczne, bo brakuje polowy pakietow w odpowiednich
wersjach, lub sa one pouszkadzane (bolesnie odczulem to przy instalacji
core-utils, po instalacji ktorego nie dziala mi df, du, env itp., bo binarki
maja sieczke i nie pytajcie mnie dlaczego RPM to przepuscil, bo nie wiem).

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+