[pld ac dvd?]

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 7 Cze 2004, 15:54:39 CEST

On Mon, Jun 07, 2004 at 03:17:31PM +0200, Daniel Mróz wrote:
> A mowimy tylko o SPARC? Poza tym "bycie SPARCiem" nie implikuje podlaczenia do
> Internetu ;)
o sparc/ppc/alpha/amd64
na które nie ma instalatora itepe.
w przypadku x86 to chyba oczywiste że iso są potrzebne.

> W ten sposob nie zrobisz aktualizacji systemu, tylko wybranych pakietow. Druga
> sprawa to to, ze np. ja w domu duzo eksperymentuje (nie, nie mam stacji
> Sunowskiej) i trzymam wszystkie pakiety na dysku zeby nie miec dyskoteki
> kiedy trzeba bedzie zainstalowac jakis pakiet (bo A wymaga B, ktore jest na
> CD1, a B wymaga C z CD4 i D z CD3, a D wymaga do tego E z CD1).
ano.
ale generowanie iso niewiele w tym względzie zmieni.

> Sciaganie calosci z FTP nie ma sensu. Kiedys tak zrobilem i okazalo sie, ze
> nie zdazylem sciagnac wszystkiego w sensownym czasie i w trakcie pobierania
czekaj, mówisz o snapach, czy też o wersji stabilnej?
zrozumiałem że mowa o wersji stabilnej.
a tutaj nie ma prawa być jakiś zmian w głównym drzewku.

hm.. dorsyncować resztę?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała