[pld ac dvd?]

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 7 Cze 2004, 16:29:13 CEST

Dnia Monday 07 of June 2004 15:54, The Undefined napisał:
> o sparc/ppc/alpha/amd64
> na które nie ma instalatora itepe.
> w przypadku x86 to chyba oczywiste że iso są potrzebne.
Na inne architektury tez. Przyklad ponizej.

> ano.
> ale generowanie iso niewiele w tym względzie zmieni.
Na dyskote napewno nie, ale wystarczy wszystko zrzucic na dysk i problem z
glowy. Zeby jednak wszystko przeszlo bezbolesnie, potrzebne sa ISO, bo
inaczej moze dojsc do rozjazdow.

> czekaj, mówisz o snapach, czy też o wersji stabilnej?
> zrozumiałem że mowa o wersji stabilnej.
> a tutaj nie ma prawa być jakiś zmian w głównym drzewku.
A security i general? Ale rzeczywiscie mialem na mysli unstable.

> hm.. dorsyncować resztę?
Nastepne 2 plyty... o ile podczas dociagania nie pozmieniaja sie pakiety na
FTP. Wtedy rsync tych pozmienianych... o ile nie pozmieniaja sie.... itd.
Baaardzo klopotliwe, kosztowne i stresogenne.
Instalke na maszynie off-line, posiadajac plyty z pakietami (nawet bez
instalatora) mozna przeprowadzic startujac minimalny system z dyskietek (w
przypadku maszyn nie bootujacych sie z zewnetrznych napedow innych niz FDD),
chrootnac sie na partycje docelowa, base, dev, setup, poldek i reszta z CD
(mozna nawet pozgrywac wszystko na HDD). Instalatora do tego nie potrzeba,
jedynie jakies HOWTO (ktore juz chyba gdzies jest).

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+