RFC: Reference counter przy zakładaniu uzytkowników

Łukasz [DeeJay1] Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 7 Cze 2004, 21:05:39 CEST

Dnia Mon, 7 Jun 2004 20:12:59 +0200 (CEST)
Tomasz Trojanowski <tomek w uninet.com.pl> nabazgrał:

> On Mon, 7 Jun 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

[--ciach--]

> Poza tym wpadło mi jeszcze, że mógłby to być jeden plik, coś na modłe
> /etc/passwd, ale miałby tylko pola z nazwą użytkownika i licznikiem
> referencji.
>
> Coś mi świta, że w glibc, są jakieś mechanizmy obsługi takich plików.
> Wie ktoś??

A to już w sh się nie da?

BP, PPNMSP

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban