RFC: Reference counter przy zakładaniu uzytkowników

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 8 Cze 2004, 10:07:05 CEST

Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> [07-06-2004 16:12]:
> On Mon, 7 Jun 2004, Tomasz Trojanowski wrote:
[ licznik referencji użytkowników ]
> Generalnie - podoba mi się pomysł i nawet mi świta, że coś w ten deseń
> ktoś już proponował.
> IMO należy to spróbować wdrożyć po prostu.

Kto proponował, nie pamiętam; w każdym razie ja zgłosiłem się do
zaimplementowania tego.  Niestety, później miałem dłuższą przerwę
od PLD spowodowaną totalnym brakiem czasu, a teraz mi się nie chce.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]