Nadmiarowe patche

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 7 Cze 2004, 23:43:18 CEST

W liście z pon, 07-06-2004, godz. 23:28 +0200, Jakub Piotr Cłapa napisał
(a):

> Z tego samego powodu winien wylecieć --progress=porn, a za to urwała by
> Ci jaja połowa obecnych na #PLD i #PLDhelp.

Nie wiem o czym piszesz, na oczy tego nie widziałem, ale po nazwie można
wnioskować, że połowa obecnych na #PLD i #PLDhelp bardziej kieruje się
hormonami niż zdrowym rozsądkiem.

>  :D IMHO trzeba po prostu
> dbać, by patche były na wysokim poziomie, a nie ideologicznie je negować.

Ja tego patcha nie pisałem, ideologiczna negacja polega tutaj nie na
podobieństwie do windowsa, bo zupełnie mi to obojętne, ale na tym, że
patch ten niczego _funkcjonalnego_ nie wnosi. Bardziej od platformy
interesuje mnie praktyczność danego rozwiązania.

Pozdrawiam

	Artur