Nadmiarowe patche

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 7 Cze 2004, 23:50:11 CEST

Artur Flinta wrote:
> W liście z pon, 07-06-2004, godz. 23:28 +0200, Jakub Piotr Cłapa napisał
> (a):

> Nie wiem o czym piszesz, na oczy tego nie widziałem, ale po nazwie można
> wnioskować, że połowa obecnych na #PLD i #PLDhelp bardziej kieruje się
> hormonami niż zdrowym rozsądkiem.

Nie byłeś nigdy na #PLDhelp?! ,,Żałuj synu, żałuj...''

Odpal sobie wgeta nowego (nie wiem czy poszedł do Ac, ale podejrzewam,
że tak) z --progress=porn .

> Ja tego patcha nie pisałem, ideologiczna negacja polega tutaj nie na
> podobieństwie do windowsa, bo zupełnie mi to obojętne, ale na tym, że
> patch ten niczego _funkcjonalnego_ nie wnosi. Bardziej od platformy
> interesuje mnie praktyczność danego rozwiązania.

Przydatność... Poprawienie wyglądu to też swego rodzaju przydatność.
Pisząc o ,,ideologicznej'' negacji miałem na myśli negacje jakichkolwiek
specy dodawanych na poziomie distro, a nie u autora.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa