[pld ac dvd?]

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 8 Cze 2004, 00:38:28 CEST

On Mon, Jun 07, 2004 at 10:40:39PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dla alphy z ARC _nie zrobisz_.
ups.. myslałem o sparcu.
tam po prostu używa się mkisofs z silo. i bootuje tak jak normalny
system.

a konfiguracja startu... założenie sunowskich partycji, wgranie silo
(silo -f) plus w promie modyfikacja urządzenia z którego będzie
bootowanie - do zrobienia przez /proc:
[root w sund3a root]# cat /proc/openprom/options/boot-device
'linux'
[root w sund3a root]# cat /proc/openprom/options/nvramrc
'devalias linux /pci/pci w 1,1/ide/disk w 0,0:a
'

albo na sparc32:
[root w athena undefine]# cat /proc/openprom/options/boot-device
'dysk'
[root w athena undefine]# cat /proc/openprom/options/nvramrc
'devalias dysk /iommu/sbus/espdma w 4,8400000/esp w 4,8800000/sd w 4,0

devalias linux /iommu/sbus/espdma/esp/sd w 2,0:a
devalias fd0 /obio/SUNW,fdtwo

'
> Startuje poprzez podanie w PROMie (ichni BIOS, nie znalazlem sposobu na
> automatyczna modyfikacje; moze jakos via nvram)
nie ma jakoś dostępu przez proc do tego? może jakiś specjalny system
plików?
na ppc jest specjalny programik do modyfkikacji nvram, na sparcach można
przez proc.. imho wszędzie się jakoś da.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała