refcount jak nie tu to tam było Re: RFC: Reference counter przy zakładaniu uzytkowników

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 8 Cze 2004, 12:01:57 CEST

On Tue, 8 Jun 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Jakich kilkudziesięciu specach?
> Chodzi mi o skrypty wydzielone do plików (np. w /usr/lib/rpm)
> i wywoływane w %pre/%postun z kilkoma parametrami.
> Wtedy poprawiać wystarczy w jednym miejscu i przebudować jeden pakiet.
>
> Dotyczy to obsługi użytkowników, bo to się zrobi bardziej skomplikowane.
> chkconfig i spółka może być obsługiwana przez makra - tu na razie nie
> szykują się zmiany... chociaż - może coś z obsługą restartów apache'a,
> żeby nie robić tego po kilkadziesiąt razy przy uaktualnieniu php?

Hmm, no to powiem to jeszcze raz... oczywiście co za niespodzianka...
czegóż możnaby się po tym gościu innego spodziewać, jak nie...
LICZNIKA REFERENCJI.

W %pre incrementowany, w %post dekrementowany i jeżeli sie wyzeruje --
restart apacza.

Pozdrawiam

PS. Nie bijcie ;)

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)