refcount jak nie tu to tam było Re: RFC: Reference counter przy zakładaniu uzytkowników

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 8 Cze 2004, 14:34:42 CEST

On Tue, 8 Jun 2004, Jakub Bogusz wrote:

> Czyli restart po instalacji każdego pakietu, dokładnie jak teraz.

Racja, założyłem, że najpierw wykonują sie wszystkie skrypty %pre, potem
uaktualnianie, i na końcu wszystkie %post.

> Dekrementacja w %postun? Źle, bo nie będzie restartu po instalacji
> nowego pakietu.

A czy tylko w {pre,post}un można stosować: if [ "$1" = "0" ]; then?

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)