Problemy z aclocal

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 11 Cze 2004, 22:48:43 CEST

The Undefined wrote:

>On Fri, Jun 11, 2004 at 09:39:47AM +0200, Cezary Krzyżanowski wrote:

Czyli teraz Andrzeju będziesz mi dogryzał i na pld-devel? He...musiało
Cię parę słów mocno uderzyć....

Z tego co pamiętam, od tego jest grupa pld-DEVEL...ludzie nie wiem, czy
zauważyłeś złaszają tu błędy, które znajdą przy użytkowaniu
oprogramowania....Na tym zresztą polega przeciż developerka, nie ?
Powinieneś doskonale sobie zdawać sprawę na 4 roku studiów
informatycznych, że programista, a w tym przypadku nawet nie, nie jest w
stanie wychwycić wszystkich możliwych błędów na wszystkich możliwych
konfiguracjach sprzętowych....do tego właśnie służą grupy jak ta...

I doskonale wiesz, że gdybym potrafił sobie sam z tym poradzić...znaczy
naprawić paczkę Kdevelop, to pewno bym to zrobił i z dziką przyjemnością
umieścił odpowiednie poprawki w CVSie i na pewno nie truł na ten temat
grupie....

Mamy coś wspólnego..ja już też jestem "po"...

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda