Problemy z aclocal

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 12 Cze 2004, 13:30:04 CEST

On Fri, Jun 11, 2004 at 10:48:43PM +0200, Cezary Krzyżanowski wrote:

> Czyli teraz Andrzeju będziesz mi dogryzał i na pld-devel? He...musiało
> Cię parę słów mocno uderzyć....
nie dogryzam. tylko stwierdzam fakt :>

> Z tego co pamiętam, od tego jest grupa pld-DEVEL...ludzie nie wiem, czy
> zauważyłeś złaszają tu błędy, które znajdą przy użytkowaniu
> oprogramowania....Na tym zresztą polega przeciż developerka, nie ?
owszem.
ale nie ma sensu wychodzić z pretensjami że coś nie działa.
pld ma to do siebie że tutaj każdy stara się robić to co potrzebuje.
Osobiście nie korzystałem z kdevelop, więc.. jak mam to naprawiać?
;)

> Powinieneś doskonale sobie zdawać sprawę na 4 roku studiów
> informatycznych, że programista, a w tym przypadku nawet nie, nie jest w
> stanie wychwycić wszystkich możliwych błędów na wszystkich możliwych
> konfiguracjach sprzętowych....do tego właśnie służą grupy jak ta...
bingo :)
do tego tez służy http://bugs.pld-linux.org/, gdzie jest "lepsze"
miejsce na takie błędy, bo.. tutaj jak akurat nikt nie poprawi to będzie
popsute, a na bugs będzie ślad że coś ciągle nie gra i może ktoś się
zabierze :>

> I doskonale wiesz, że gdybym potrafił sobie sam z tym poradzić...znaczy
ee.. ja sądzę że byś potrafił ;)

> Mamy coś wspólnego..ja już też jestem "po"...
nie wiem czy współczuć czy gratulować... ale to chyba nie ma żadnego
związku z pld ;)

nieważne zresztą, wybacz mi że wogóle śmiałem się odezwać w tym flamie
;>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała