fortunes-pl: pld - skibi klamca, rotfluje mnie ten czlowiek....

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 12 Cze 2004, 13:38:02 CEST

On Fri, Jun 11, 2004 at 11:30:28PM +0200, Paweł Żurowski wrote:
> [...]
>
> Rozumiem, ze pewni ludzie nie lubia sie nawzajem (nawet majac ku temu
> bardzo jasne powody), ale czy az tak bardzo trzeba to manifestowac w
> fortunkach?
moim zdaniem to mało śmieszne "fortunkowanie" czyiś prywatnych
wypowiedzi szkalujących kogoś.
Moim zdaniem należą się tutaj komuś przeprosiny od kogoś...
fortunki miały w założeniu służyć do rozśmieszania ludzi śmiesznyjmi
sytuacjami z pld, a nie do "gnojenia" nielubianej osoby...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała