fortunes-pl: pld - skibi klamca, rotfluje mnie ten czlowiek....

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 12 Cze 2004, 13:47:11 CEST

On Saturday 12 June 2004 13:38, The Undefined wrote:

> moim zdaniem to mało śmieszne "fortunkowanie" czyiś prywatnych
> wypowiedzi szkalujących kogoś.
> Moim zdaniem należą się tutaj komuś przeprosiny od kogoś...
> fortunki miały w założeniu służyć do rozśmieszania ludzi śmiesznyjmi
> sytuacjami z pld, a nie do "gnojenia" nielubianej osoby...

Jesli komus naleza sie przeprosiny to mnie, to nie ja go oklamywalem go przez
3 miesiace i nadal klamie...

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org