fortunes-pl: pld - skibi klamca, rotfluje mnie ten czlowiek....

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 12 Cze 2004, 13:57:52 CEST

On Sat, Jun 12, 2004 at 01:47:11PM +0200, havner wrote:

> Jesli komus naleza sie przeprosiny to mnie, to nie ja go oklamywalem go przez
> 3 miesiace i nadal klamie...
ja nie widzę by ktoś tutaj kłamał.
i nie ja powinienem to osądzać.
Ale widzę fakt oczerniania kogoś i to publicznie...

a zresztą, róbta co chceta.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała