Call for hardware (pld3.0 Wc)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 14 Cze 2004, 17:57:52 CEST

Oki ludzie zabieram się za stawianie builderów i innych takich (Averne będzie
się mógł spokojnie wziąć za wydawanie Acze). Primo muszę się zorientować
jakim sprzętem i dyskami dysponujemy. Plan minimum to buildery 486 (jako
generic) i 686 z optymalizacjami na nowsze maszyny (jako dla wszystkich).
Inne architektury będę dodawał zależnie od tego ile będzie dostępnych maszyn
(ktoś się oferował z alphą). Teraz decyzje na dzień dobry:
- primo rm -rf i386 i586; mkbuilder i486;
Powody już były podawane i wydaje mi się to najrozsądniejszą decyzją
- secundo rezygnacja z targeta athlon. Jeśli będzie nadmiar miejsca na ftpie i
ktoś dostarczy niezawodną i szybką maszynę, to mogę podłączyć, ale brak ftpa
od razu dyskwalifikuje i wysoka awaryjność maszyny też.
(będą dwie, max trzy architektury x86)
- tertio przeniesienie się domyślnie na http w poldku. Ze względu na nasze
wieczne problemy z miejscem na ftpie dobrze by było, gdybyśmy nie byli
przywiązani sznurkiem do ep09 (które też z gumy nie jest). Przy użyciu http
możemy mieć zachowane wszystkie ścieżki mimo, że żaden pakiet fizycznie nie
będzie się musiał nawet znajdować na ep09. Jeśli ktoś będzie zmuszony do
korzystania z ftp://, to niestety będzie musiał sobie dostosować ścieżki
(prymitywny protokół to niestety dodatkowa robota).

Teraz ludzi z maszynami prosiłbym o maile na priv z dokładniejszymi danymi. W
razie czego mogę te dwa buildery x86 umieścić na maszynie na uniwerku śląskim
(siedzi tam obecnie 386 Acze, a w acze raczej będzie się zmniejszał ruch),
ale primo jest tam jednak już coś to raz, a dwa jest tam mosixowy kernel,
który czasami sprawia problemy. Nie muszę wspominać, że preferujemy jednostki
uniwersyteckie z mocnymi rurkami :)