błędy w kompilacji gabbera

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Wto, 15 Cze 2004, 09:21:12 CEST

Witam.

Mam prośbę. Czy mógłby ktoś poświęcić chwilkę czasu aby spojrzeć na
gabbera? Utknąłem w martwym punkcie i chyba nie będę w stanie tego
naprawić. Wszystkie zmiany wrzuciłem wczoraj do cvsu. Błędy podczas
kompilacji wskazują na albo błąd w nagłówkach sigc++-2.0, lub
niepoprawne ich użycie w źródłach gabbera. Nie wiem jak to dalej ruszyć.
Log z budowania pakietu poniżej.

http://ep09.kernel.pl/~kroolik/gabber.log

Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie/wskazówki i byłby skłonny się nimi
podzielić byłbym wdzięczny. :-)

Pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krzysiek (at) pkn (dot) pl >
Polski Komitet Normalizacyjny