SOURCES: setup-special_users.patch (NEW) - don't assume special

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pon, 28 Cze 2004, 21:22:28 CEST

On Setting Orange, Confusion 29, 3170 YOLD, Paweł Gołaszewski wrote:

> hhmm... popytaj.
> Bo jeżeli jest lepszy to możeby tak standardowo u nas zmienić?

Wychodzi na to, że jak na chwilę obecną, to powody są bardziej
historyczne, obecnie różni się szczegółami; ino tmpwatch sypie mi
błędy na /tmp/.private/japhy (jest +a /tmp/private i nie może usunąć),
stmpclean co najmniej z Owlowymi patchami nie będzie się przyczepiał,
bo w Owlu siedzi cicho. ;)