Call for hardware (pld3.0 Wc)

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 15 Cze 2004, 10:08:58 CEST

On Tue, 15 Jun 2004, Artur Flinta wrote:

> ROTFL :)))

a jak dla mnie pomysł jest nie zły. IMVHO nie mamy prawa odcinać
wszystkiego < i686. Ludzie nadal to mają, chociażby jako małe
serwery/routery - po co coś lepszego (czasami). Nie róbmy Windozy z PLD!!!

> Ciekawe czy ktoś za dwa lata będzie pamiętał co to jest komputer z czymś
> słabszym niż i686 :) Chyba tylko w lokalnych oddziałach muzeów techniki.
> Ciężko mi sobie wyobrazić próby rzeźbienia PLD 3.0 na czymś takim.

pamiętał...czy to że teraz są kompy klasy 3 GHz świdczy, że nikt nigdzie
nie ma P100 P200 itp w jakiś zastosowaniach... ja wiem tyle że w moim
byłym liceum jest cała pracownai na i486 - i586...
...ja mam na mojej uczelni serwer na P166 - koło naukowe ma na tym stronę,
ludzie mają maile, wszystko na PLD 1.0 (z niedystrybucyjnym 2.4) i nie
wiem czy będe to zmieniał...ostatnio dodałęm HDD i wystarczy...
...a co do używalności - chm ... czyżby 3.0 w trybie tektowym miało być
wolniejsze od W2K?

> Faktycznie, miejsce na i486 mamy, ale na Athlona, którego ma co drugi
> developer PLD już nie? śmieszne to nieco.

Ja też mam Athlona (2 Athlony) i siedze na i686, i jakoś wątpie żeby to
straszną różnicę robiło... i686 chodzi na athlonie, ale na i586 już raczej
nie ruszy...

> Ja bym zostawił dwie: Athlon i i686.

Pozdrawiam
Jan Meizner