Call for hardware (pld3.0 Wc)

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 15 Cze 2004, 10:59:30 CEST

On Tue, 15 Jun 2004, Artur Flinta wrote:

> I będzie mieć na tym najnowsze KDE, GNOME, OO dla których ważny jest
> każdy % przyspieszenia z optymalizacji?

Po co np. KDE. Ja mam Athlona XP 1800+ na Ra i 2200+ na Ac i na obu mam
IceWM-a i dobrze mi z nim...:)

> a to jest i586 a nie i486 :)
wiem - ale jak ma nie być i586 to chociaż tyle

> Dla jednego liceum wypierdolimy optymalizację całej arch?
nie - po pierwsze nie mówię o wywalaniu tylko o niewywalanio czegoś z <
i686, po drugię chyba nie tylko ja tu twierdze że jest na tym trochę
routerów itp.

> to też jest i586
j.w.

> Skoro nie będziesz zmieniał z PLD 1.0, to po co chcesz ograniczać
> optymalizację 3.0?
nie wiem czy nie bede softu zmieniał (może nieprecyzyjnie się wyraziłem),
hw raczej nie - natomist ZTCP są plany żeby najpóźniej po wydaniu 3.0 zawiesić
wszelkie prace nad Ra - i co wtedy trzeba będzie przejść na Ac'a albo 3.0...

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org