Call for hardware (pld3.0 Wc)

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 15 Cze 2004, 23:19:58 CEST

> Dla jednego liceum wypierdolimy optymalizację całej arch?

Ja np znam 3 szkoly majace pracownie lub routerki na 486 lub 586 :)
Mysle ze jest tego zdecydowanie wiecej niz myslisz.

> Może zastanówmy się tak naprawdę, kto potrzebuje i586 i słabszych?
> Ludzie którzy mają routery i tak naprwdę ciągle siedzą na PLD 1.0 i nie
> mają zamiaru nigdy zmienić na nic nowszego, bo wystarcza im samo łatanie
> tego co mają nie mogą ograniczać tego czego instalować nie mają zamiaru.

Laty dla RA sie kiedys skoncza. Dla AC pewnie tez. Wtedy tacy userzy moga
chciec przejsc na PLD 3.0. Czy beda zmuszeni wtedy do zmiany kompa
doskonale sprawujacego swoje zadanie tylko dlatego, ze PLD nie wspiera
arch < 686? Czemu ktos ma wydawac nawet te kilka zlotych na nowy sprzet,
skoro ten antyczny ma nawet nadwyzke mocy w zadaniach ktore wykonuje?
Tacy userzy sie przesiada na debiana czy freebsd. IMHO ograniczenie
do 486 i 686 jest jedynym rozwiazaniem, ktore w jakis sposob godzi
zwolennikow staroci i nowosci w dziedzinie arch.

M.