Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 12:16:42 CEST

On Tuesday 15 of June 2004 10:46, Bartosz Taudul wrote:

> Dobrze pamiętasz. Można by powtórzyć testy na gcc 3.4.0.
Może i dobrze pamięta ale te testy się mają nijak do tego co teraz miało by
być.

Tamto było:
-march=i686 vs -march=athlon

teraz ma być
-march=i686 -mtune=pentium4 vs -march=athlon

Z tego co czytałem zysk z -march=athlon pomijalny ale testów nie posiadam.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux