Call for hardware (pld3.0 Wc)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 12:35:02 CEST

W liście z wto, 15-06-2004, godz. 12:16 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Tamto było:
> -march=i686 vs -march=athlon
>
> teraz ma być
> -march=i686 -mtune=pentium4 vs -march=athlon
>
> Z tego co czytałem zysk z -march=athlon pomijalny ale testów nie posiadam.

Super, ale Athlony to spora rodzinka procków, nie wszystkie maja SSE
ileśtam i nie są zgodne z P4, bo kiedy one wyszły, to jeszcze PIII było.
Nie jestem przekonany, że paczki i686 --march=pentium4 pójdą na
starszych athlonach, jezeli się mylę to proszę o wyprostowanie.

Artur
--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.