Call for hardware (pld3.0 Wc)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 12:45:06 CEST

On wtorek, 15 czerwca 2004 11:56, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> i386 IMO tez powinno zostac, zeby nie skazywac ludzi ze starym/dziwnym
> sprzetem na niebyt.

Osobiście nie mam nic przeciwko podłączeniu jakiegoś drzewka i386 pod http w
poldku (tudzież, jeśli będzie wystarczająco miejsca na ftpie, to może to
siedzieć na ep09), ale bardzo mi się nie podoba trzymanie tego pod główną
automatyką. Jeśli znajdzie się parę osób mających ochotę tego pilnować, to
proszę bardzo, ale ja tym się nie będę zajmował (i nie będzie to podłączone
bezpośrednio pod naszą automatykę).
Ot po prostu jeśli się ma target 486, to synchroniczne trzymanie 386 jest
bezcelowe. 386 obecnie to są jakieś routerki i jeśli ktoś rzeczywiście ma na
tym maszyny, to żaden problem, żeby sobie takiego minimalnego drzewka
pilnował. Ja nie wróg.