Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 13:39:28 CEST

Mariusz Mazur wrote:
> Ot po prostu jeśli się ma target 486, to synchroniczne trzymanie 386 jest
                                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> bezcelowe. 386 obecnie to są jakieś routerki i jeśli ktoś rzeczywiście ma na
  ^^^^^^^^^^
> tym maszyny, to żaden problem, żeby sobie takiego minimalnego drzewka
> pilnował. Ja nie wróg.

To, ze tak uwazasz przedstawiles az nadto dobitnie.
Ale moglbys pokrotce przedstawic, DLACZEGO tak uwazasz?

Zeby nie wywolywac dlugiej dyskusji o niczym: Dlaczego uwazasz, ze przy
posiadanie 486 synchroniczne z nim 386 jest bezcelowe ?

Ja od razu powiem, ze uwazam, ze ma nawet wtedy to sens.
Bo co mozna innego zaproponowac ludziom ze slabym sprzetem?
To, ze KDE _prawdopodobnie_ nie bedzie tam potrzebne, to inna para kaloszy.
Ale o co latwiej: o kilka GB czy sie mordowac z selekcja ?

I wiecej, jaki jest zysk z kombinacji i[346]86 vs i[356]86 ?
A moze myslisz o i[34]86+pentium[24] (rezygnacja z i686) ?

Wziales pod uwage komplikacje przy upgrejdzie ?
586  586 -> 486
PPro 686 -> 486
PII  686 -> pentium2
P4   686 -> pentium4

Nie wiem, dlaczego wszyscy wychodza z zalozenia, ze w ogole trzeba cos
usuwac...

  phone (48)(58) 347 14 61