Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 14:07:07 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:

> Kompromis?

Kompromis musi miec najpierw swoja materie.
Dyskusja o wywalaniu bez okreslenia celu tegoz jest absurdalna.

IMO nie ma przeciwskazan, zeby pakiety pentium4.rpm sie pojawily, jesli
bedzie na to zapotrzebowanie.
Nie widze tez przeciwskazan wobec optymalizacji i686 na p4, jesli zwiazana z
tym strata wydajnosci na PPro nie bedzie powazna.

> Tylko, że ktoś pisał o problemach z kompilacją na i386.

To tego, co sie nie skompiluje - po prostu nie bedzie. Jakis duzy problem ?

> A w Twoim przypadku i486 jest optymalne - co właśnie Mariusz i Marcin
> proponują.
>
> Czy naprawdę ktoś ma X na 386? Chyba tylko dla zabawy...

/me uzywa X z i386.rpm Dla wygody.
Jak wsadze do maszyny 386 to mi system wstanie - proste.

Jak bede do systemu i386.rpm musial dosnstalowac Xserwer i486/i586/i686.rpm,
to sie z tym pogodze. Acz bedzie to pewna niedogodnosc.

Natomiast jak mi nie wstanie sshd czy xdm, bo ktos go skompiluje pod p4, to
sie delikatnie mowiac wkurze.

[...]
> Prędkość to chyba nie jest duży problem - gorzej z tym, że:
>
> a na SPARCu się znów wywaliło...

A co wywalenie i[356]86/zmiana optymalizacji tu pomoze ?

> Nikomu nie zależy na odejściu - nie ma co kryć, te kilka osób to trzon
> PLD - tylko, trzeba zadać sobie pytanie jak spójne może być wydanie
> distro dla tak różnych arch... nawet z kernelem są problemy... :-(

/me nigdy nie wierzyl, ze to sie da prowadzic 100% spojnie. W odroznieniu od
upartego (bylego) pryncypala.

> Tylko czy im będzie naprawdę potrzebna cała distro, Kurczę jakoś nie
> wyobrażam sobie pracy w X na 386 (kernel 2.6 też ma większe wymagania
> niż 2.2.... Czy nie szkoda czasu?

Rozwiniesz?
W jaki sposob traci sie czas obslugujac zlecenia dla 1 arch wiecej ?

  phone (48)(58) 347 14 61