Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 14:33:53 CEST

Mariusz Mazur wrote:
[ ciach ]
> na większości maszyn będzie się mijać z celem. No i wymuszanie na
> deweloperach tego, żeby musieli zawsze mieć na względzie nienptlowego
> generica skończy się tym, że większość to oleje i to będzie moja wina, że nie
> przenoszę pakietów, bo li tylko na 386 się nie zbudowały.

A zrzucanie calej roboty w tym wzgledzie na innych, to jest propozycja z
cyklu "chocmy i zrobcie". Wiesz co o tym mysle?

> Bo 90% rzeczy, które by się na tym 386 budowało, byłyby zbędne, gdyż były by
> to aplikacje nadające się do używania tylko na mocniejszych maszynach, a co
> za tym idzie nikt przy zdrowych zmysłach nie instalował by ich bez nptla. Na
> dodatek spory procent tych aplikacji by się w ogóle nie chciał budować i
> doprowadziłoby to do przestojów na ftpie.

Wroce do mojego przykladu. Mam dysk z systemem, ktorego uzywam i na 386 i
P4 hiper super.

Mam zainstalowac nie-NTPL-owy system podstawowy (w tym glibc) a X-y z
NTPL-owego 686+? I to bedzie dzialac ???

Jesli tak, to OK.

> Upieranie się przy używaniu 386 jako generica to proszenie się o kłopoty i
> dobrze o tym wiecie.

Podobno 300MHz WinChipy nie dzialaly na i486. Ma ktos taki "zabytek" ?

  phone (48)(58) 347 14 61