Call for hardware (pld3.0 Wc)

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 15 Cze 2004, 14:50:45 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Mariusz Mazur wrote:
> [ ciach ]

> A zrzucanie calej roboty w tym wzgledzie na innych, to jest propozycja z
> cyklu "chocmy i zrobcie". Wiesz co o tym mysle?

> Wroce do mojego przykladu. Mam dysk z systemem, ktorego uzywam i na 386 i
> P4 hiper super.
>
> Mam zainstalowac nie-NTPL-owy system podstawowy (w tym glibc) a X-y z
> NTPL-owego 686+? I to bedzie dzialac ???
>
> Jesli tak, to OK.

To robisz sobie dysk z systemem, którego nie używasz na i386, a tylko na
i486. Albo robisz sobie dwa dyski. Albo na i386 używasz Ra/Ac. Jak widać
jest coraz więcej kłopotów z utrzymaniem i386 jako aktualnej
architektury, więc może warto z niej zrezygnować? Na ilu maszynach <
i486 planujesz używać 3.0?

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa