Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 15:40:54 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Nie rozumiem do czego pijesz. Mógłbyś rozwinąć?

Skoro sugerujesz, ze to nie deweloperzy powinni dbac o budowanie na i386, to
kto ?
Ja wychodze z zalozenia, ze pakiety powinny byc robione dobrze. Tzn wspierac
wszystkie zawarte w nich funkcje, nawet jesli aktualnie nieuzywane na
builderach. A pozwalanie deweloperom na psucie istniejacej funkcjonalnosci,
bo "oni tego nie uzywaja" lub "na oficjalnych builderach to niepotrzebne"
to jest polityka o krotkich nogach.

A mam nieodparte wrazenie, ze cos takiego sugerujesz.

> Mieszanie nienptlowego sytemu z nptlowym to proszenie się o kłopoty o ile mi
> wiadomo. I nie, ani ja, ani ty nie jesteśmy w stanie na to nic poradzić.

Uwazam, ze sie mylisz. Dlatego i386. I IMO bez NTPL-a.

  phone (48)(58) 347 14 61