Call for hardware (pld3.0 Wc)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 16:08:51 CEST

On wtorek, 15 czerwca 2004 15:40, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Skoro sugerujesz, ze to nie deweloperzy powinni dbac o budowanie na i386,
> to kto ?
> Ja wychodze z zalozenia, ze pakiety powinny byc robione dobrze. Tzn
> wspierac wszystkie zawarte w nich funkcje, nawet jesli aktualnie nieuzywane
> na builderach. A pozwalanie deweloperom na psucie istniejacej
> funkcjonalnosci, bo "oni tego nie uzywaja" lub "na oficjalnych builderach
> to niepotrzebne" to jest polityka o krotkich nogach.
>
> A mam nieodparte wrazenie, ze cos takiego sugerujesz.

To nie jest dystrybucja dla robienia ideologicznie poprawnej dystrybucji.
Wiesz o tym.

Albo ktoś przyjdzie i powie, że się będzie zajmował 386, albo 386 nie będzie.
Bo chyba nikt mi nie powie, że jeśli nie będzie 386, to on się przenosi na
inną dystrybucję?

> Uwazam, ze sie mylisz. Dlatego i386. I IMO bez NTPL-a.

W ogóle, czy na 386? Na 386, to ktoś musiałby o to dbać. "W ogóle" to dobry
dowcip.