Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 16:19:41 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Mariusz Mazur wrote:
> [ ciach ]
>

> Wroce do mojego przykladu. Mam dysk z systemem, ktorego uzywam i na 386 i
> P4 hiper super.

Ta 386 to jest 486 tak?
Więc:
Dwie partycje na każdej osobna arch(486 i P4) i wspólny
/home/users/ankry :-P

> Mam zainstalowac nie-NTPL-owy system podstawowy (w tym glibc) a X-y z
> NTPL-owego 686+? I to bedzie dzialac ???
>
> Jesli tak, to OK.

A jądro ze SPARCA???

> Podobno 300MHz WinChipy nie dzialaly na i486. Ma ktos taki "zabytek" ?

No pewnie teraz będzie licytacja kto ma najstarszego rzęcha i z tego
powodu nie będzie rozwoju bo trzeba 0,00000000000000000001% uwzględnić -
czy to aby nie przesada?!

--
Andrzej Zawadzki