Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 16:48:56 CEST

Andrzej Zawadzki wrote:

> Ta 386 to jest 486 tak?
> Więc:
> Dwie partycje na każdej osobna arch(486 i P4) i wspólny
> /home/users/ankry :-P

Biorac pod uwage, ze tylko jedna ma dospep do sieci, fajnie sie to bedzie
upgrejdowac.
Znam prostsze sposoby marnowania miejsca na dysku i utrudniania sobie zycia.

> A jądro ze SPARCA???

> No pewnie teraz będzie licytacja kto ma najstarszego rzęcha i z tego
> powodu nie będzie rozwoju bo trzeba 0,00000000000000000001% uwzględnić -
> czy to aby nie przesada?!

Bywa, ze jeden user jest cenniejszy niz 1000.
Jak to do ciebie nie dociera, to trudno.
BTW: przeceniasz liczbe uzytkownikow PLD :->
     albo nie doceniasz liczby starych maszyn.

Ja sobie w PLD zawsze cenilem to, ze w odroznieniu od innych dystrybucji
wspierala zabytkowy sprzet. I pewnie nie tylko ja.
Mamy w koncu CDG, niech decyduje.

  phone (48)(58) 347 14 61