Call for hardware (pld3.0 Wc)

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 17:26:12 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
?????????????? Czy to jest 486?
Bo to jest podstawowy problem! Jeżeli 486 to instalujesz 486 i jest ok -
jak dobrze mmazura zrozumiałem to 486 = 686 = athlon = p4

Czy ktoś używa czynnie 386? (ruterów nie liczę - bo kernel z łatą
security to i 2.0 jest)

> Biorac pod uwage, ze tylko jedna ma dospep do sieci, fajnie sie to bedzie
> upgrejdowac.

No tak, to musiałbyś się bardziej pomęczyć...

> Znam prostsze sposoby marnowania miejsca na dysku i utrudniania sobie zycia.

;-)

> Bywa, ze jeden user jest cenniejszy niz 1000.
> Jak to do ciebie nie dociera, to trudno.

Dociera! Tylko Ty szukasz wyjątków (tak odnośnie utrudniania sobie
życia), a tym sposobem to nic się nie osiągnie... :-(

> BTW: przeceniasz liczbe uzytkownikow PLD :->

Z użytkownikami PLD jest jak z użytkownikami linuksa wogóle - jest ich
mniej, ale chyba lepszej jakości ;-)

>      albo nie doceniasz liczby starych maszyn.

Jak starych?

> Ja sobie w PLD zawsze cenilem to, ze w odroznieniu od innych dystrybucji
> wspierala zabytkowy sprzet. I pewnie nie tylko ja.

Tylko jak zabytkowy? AC szybko nie umrze, a ono wspiera. I pewnie
jeszcze powspiera...

> Mamy w koncu CDG, niech decyduje.

Ano, a zmusi RMa do robienia 386?

--