Call for hardware (pld3.0 Wc)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 15 Cze 2004, 17:40:28 CEST

On wtorek, 15 czerwca 2004 17:13, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Prawda.
> Ale wsparcie dla nie-NTPLa przecie jest obecnie ? ;P

I zapewne będzie sukcesywnie znikać z nowych releasów programów...

> Proponuje zrobic statystyki maszyn. Te co sie nie zalapia na TOP3
> porzucamy. ;P

Ech. To ja mam propozycję. Jeśli przy zamykaniu Wc będzie jakieś większe
zapotrzebowanie na dalsze utrzymywanie 386 po Ac, to sam siądę i zrobię jakąś
routerową wersję. Do kupy i tak będzie to dla mnie mniej roboty, niż
trzymanie tego cały czas.

> Nikt tu nie mowi o nowych rzeczach.
> Chodzi przede wszystkim o updejty istniejacych.

Ale pld3.0 jeszcze nie istnieje, więc co tu updejtować :P