Call for hardware (pld3.0 Wc)

Wto, 15 Cze 2004, 17:13:19 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Jeśli zaczniemy od nptla (a zaczniemy), to dodanie wsparcia dla nienptla
> będzie zabawą dla zainteresowanego, a nie osoby przygotowującej dany program.
> To chyba dosyć logiczne.
> No a jeśli nie będzie zainteresowanego...

Prawda.
Ale wsparcie dla nie-NTPLa przecie jest obecnie ? ;P

> Hehehe. A tobie się wydaje, że dlaczego ja nie mam ochoty się tym zajmować?
> Parę maszyn na krzyż (i to przeważnie jakieś routerki, których i tak nikt nie
> rusza), a tylko roboty dodaje.

Proponuje zrobic statystyki maszyn. Te co sie nie zalapia na TOP3 porzucamy.
;P

> Marudzisz. Żaden normalny deweloper robiąc jakiś program nie będzie się
> martwił o inne architektury (no modulo upgrejd programu, bo wtedy trzeba
> uważać, żeby czegoś działającego już nie popsuć). Tak było, jest i będzie.
> Sod#1.

Nikt tu nie mowi o nowych rzeczach.
Chodzi przede wszystkim o updejty istniejacych.

> Odniosłem wrażenie, jakobyś sugerował, żeby w ogóle sobie darować nptl w
> pld3.0.

Jesli dziala/jak bedzie dzialal na wszystkich architekturach.

  phone (48)(58) 347 14 61