Call for hardware (pld3.0 Wc)

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 16 Cze 2004, 20:56:24 CEST

On Tue, Jun 15, 2004 at 01:03:24PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:
> Większość moich maszynek jest klasy i586 i choć zainstalowane jest Ra, to
hehe...
a ja właśnie jestem w trakcie instalacji małego wareza na i586 (K6,
266MHz 532bogomipsy i dyszczek 160gb).
I co, mam to wyrzucić i przez okno i zażądać innej płyty, bo pld
straci support dla tegoż? ;)
O ile nie mam nic przeciwko zmianie i[35]86->i486 (bo maszynki na i386
nie mam i oprócz kilku które instalowałem hobbistycznie nie miałem "na
poważnie" z linuksem, a na i586 stratę wydajności jakoś przeżyję), to
braku wsparcia i parówkowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE!

> Z tym ciężko - w jednej z firm po dziś dzień użytkownicy mają na
> desktopy pentiumy, a każdy wydatek na sprzęt komputerowy jest świętem. A
dodam że za tydzień jadę wymieniać w jednym biurze komputer...
z i386 40MHz na płytę pentium...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała