Call for hardware (pld3.0 Wc)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 16 Cze 2004, 20:59:20 CEST

W liście z śro, 16-06-2004, godz. 20:48 +0200, Paweł Gołaszewski napisał
(a):

> Zapraszam do budżetówki na kilka lat - zmienisz zdanie...

Dobrze wiem jak wygląda budżetówka, w końcu kupią (kupili) w tym roku od
mojego pracodawcy kilkadziesiąt tysięcy komputerów (z czego prawie 20
tys. poszło do szkół). Wiem też, że musieli by tych komputerów 10 razy
tyle kupić by wszyscy co chcą je dostali. Ja tu tylko napisałem o tych
małych prawach które wiążą się ze starzeniem sprzętu nie tylko w kwestii
moralnej ale również elektroniki. Tutaj zaklęcia nie pomogą. Im bardziej
coś się grzeje tym mniejsza szansa, że długo popracuje. Zresztą każdy
kto posiedział trochę w serwisie komputerowym wie, jakie są
najpopularniejsze usterki starego sprzętu i jakie niedługo się pojawią
kiedy zaczną się sypać kompy sprzedane 2-3 lata temu (które są ze
zdecydowanie słabszych elementów robione, ale za to tańsze).

Pozdrawiam

	Artur