arch - centrino?[OT - narzekania]

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 18 Cze 2004, 23:25:37 CEST

Mariusz Mazur wrote:

>On piątek, 18 czerwca 2004 23:06, Cezary Krzyżanowski wrote:
>---ciach---
>
>Jak już qboosh napisał w tym wątku gcc *nie* *rozróżnia* czegoś takiego jak
>centrino. Równie dobrze mógłbyś kompilatorowi powiedzieć, żeby polerował
>każdy bajt - nikt go tego nie nauczył, więc też twoją prośbę oleje
>koherentnym.

No ok ok, ale również w tym wątku wysunięto empirycznie sprawdzone
numery, w stylu i386 działające szybciej, niż i586. Z czego takie numery
wynikają? Z dyskusji ogólnie mam wrażenie, że optymalizacja jest takim
picem na fotomontaż...robi się ją, choć tak na prawdę nie ma znaczenia
(kodu gotowego, nie przy pisaniu). Te testy chętnie bym też obejrzał, bo
jak już pisałem wcześniej, że spodziewałbym się, że na architekturach
i586 kod pod tęże architekturę będzie działał lepiej....

Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda