SPECS: udev.spec - updated to 0.27; udev dir is /udev and it stays...

wrobell wrobell w pld-linux.org
Sob, 19 Cze 2004, 01:16:47 CEST

On Sat, Jun 19, 2004 at 12:51:13AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Prawda. Nie chcę tracić normalnego /dev'a, a tym samym tmpfs mi tu nie
> potrzebny.

> Eksperymenty, testy etc. Zepsuje sobie udev'a - nic wielkiego się nie stanie.
jezeli chcesz tak eksperymentowac to czemu nie jest to na branch-u?

o ile mi wiadomo to udev-a mozna spokojnie juz wykorzystywac
samodzielnie i nie widze sensu bawienia sie w static /dev...
no  dobra  blues, specjalnie  dla  Ciebie:  nie widze  sensu
bawienia sie  w rownoleglosc  static /dev  i udev  (bo blues
bez  static /dev  nie  przezyje  :-P) -  a  jesli ktos  chce
eksperymentow, to imho powinno byc to na branch-u

> Nie.

> ln -s udev dev i gotowe.
to moze jeszcze /devfs wprowadzimy? wtedy bedzie juz wogole super
elastycznie

> Twoja metoda nie daje takiej elastyczności.
nie widze sensu. serio. to tak jakby wprowadzic sobie pakiet
devrm w /devrm i odpowiednia funkcjonalnoscia, bo jeszcze ktos
sobie zrobi rm /dev/hda* i co wtedy biedactwo zrobi...

    wrobell <wrobell w pld-linux.org>