SPECS: udev.spec - updated to 0.27; udev dir is /udev and it stays...

Sob, 19 Cze 2004, 01:56:39 CEST

On Saturday 19 of June 2004 01:16, wrobell wrote:

> jezeli chcesz tak eksperymentowac to czemu nie jest to na branch-u?
Dobrze, podam Ci kolejny powód - chcę mieć ładowanie modułów do jajka przez
otwarcie pliku dev oprócz samego udev.

> to moze jeszcze /devfs wprowadzimy? wtedy bedzie juz wogole super
> elastycznie
Mam rozumieć, że zgłaszasz zapotrzebowanie na /devfs?

Jako, że udev jest _nieskończony_ (tak twierdzi autor) to nie chcę ryzykować,
że mi system nie wstanie po zamontowaniu tmpfsa i nieodpalaniu się
prawidłowemu udevowych skryptów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux