Odnośnie ia64

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 19 Cze 2004, 09:44:48 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

>Ktorego ?
>bo jak na zarie, to jeste tylko jeden kompilatro intela, ktory jako-tako
>radzi sobie ze zbudowaniem kernela ..

Czyli jak dobrze rozumiem macie do wyboru albo gcc, które wykorzysta
1/4, czy nawet mniej tego procka, albo jakiś specjalistyczny kompilator
intela, który wszak ma rzekomo wykorzystywać całą potęgę wielu potoków
procka, ale za to jest na tyle niedopracowany, że "jako-tako radzi sobie
ze zbudowaniem kernela" ? Platformy 64bitowe są na prawdę jeszcze tak
mało rozwinięte/obsługiwane? Czyli mamy procka za dużo tysięcy złotych i
nie jesteśmy w stanie wykorzystywać go nawet w połowie? To w takim razie
wypuszczenie tyh 64bitowych maszyn, to był taki reklamowy pic, bo tak na
prawdę porządnych kompilatorów pod to nie ma?? Mam nadzieję, że to co tu
piszę, to głupoty, bo inaczej mój światopogląd został w krótkim czasie
zrównany z ziemią absolutnie i muszę sie zacząć oswajać z myślą, że żyję
w innym świecie, niż mi się wydawało :D

Zdroofka
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda