Odnośnie ia64

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 19 Cze 2004, 14:50:52 CEST

On sobota, 19 czerwca 2004 14:46, Paweł Gołaszewski wrote:
> Coś waść chrzanisz.
> Nie znam podstaw technicznych ia64, ale...

A ja właśnie poznałem.
Polecam to: http://warszawa.linux.org.pl/plug-20040506/itanium.ogg

> _Teoretyczna_ wydajność naszego klastra w TASKu to 1.3TFlops, natomiast
> uzyskana w testach, przy niepełnym rozruchu i na szybkiego, żeby zdążyć z
> wysłeniem wyników wydajność, zmierzona, wynosiła ~650GFlops. Teraz wiem,
> że chłopaki dobijają do 750GF, co jest b. dobrym wynikiem przy komunikacji
> przez Gigabit.
>
> Więc coś mi się tu nie zgadza z tym co mówisz.
> Nie uwierzę, że Debian używa icc (bo tam jest debian właśnie...).

Debian może nie używać, ale jeśli task kupił taki jebutny klaster, to jestem
wręcz pewien, że dostał do tego intelowe kompilatory które właśnie się używa
do kompilacji... choćby oprogramowania testującego.
Bo nie uwierzę, że osoba odpowiedzialna za kupno tego zgodziła się dobrowolnie
na niewykorzystanie nawet ułamka potencjału tych maszyn.