Odnośnie ia64

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 19 Cze 2004, 14:57:01 CEST

On Sat, 19 Jun 2004, Mariusz Mazur wrote:
> A ja właśnie poznałem. Polecam to:
> http://warszawa.linux.org.pl/plug-20040506/itanium.ogg

Jak wrócę to wieczorem poczytam.
Klaster to nie mój dział :)

> Debian może nie używać, ale jeśli task kupił taki jebutny klaster, to
> jestem wręcz pewien, że dostał do tego intelowe kompilatory które
> właśnie się używa do kompilacji... choćby oprogramowania testującego. Bo
> nie uwierzę, że osoba odpowiedzialna za kupno tego zgodziła się
> dobrowolnie na niewykorzystanie nawet ułamka potencjału tych maszyn.

Wysłałem pytanie do kogo trzeba i najpóźniej w poniedziałek będę miał
odpowiedź jak sprawa wygląda...

Jest to o tyle ciekawe, że środowisko naukowe robi teraz program
Clusterix, który będzie gridem ogólnopolskich klastrów, opartym właśnie na
intelowskich Itanium, pracujących na linuksie właśnie. Nie wierzę, że
tutaj jest aż taka wtopa... Po prostu nie chce mi się w to wierzyć...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski