mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 19 Cze 2004, 18:53:16 CEST

Dziękuję za odpowiedź, ale następnym razem przeczytaj proszę, na co
odpowiadasz. Te czary już odprawiałem, bo to właśnie w 4.0.18 się
pojawiło.

Teraz przymierzam się do aktualizacji 4.0.18 do 4.0.20, więc pytałem,
czy coś nie zostało cofane/zmieniane/przekręcane ponownie, oraz czy
jakiś geniusz nie zaimplementował kasowania baz podczas usuwania
pakietu.

Ac zostało doprowadzone do stanu, w którym trzeba się dobrze zastanowić
nad każdą aktualizacją. 2 tygodnie temu siadł mi cały serwer, a później
jeszcze zobaczyłem kernel panic podczas zwyczajnego kasowania pliku na
reiserfs 2.4.24; w ogóle dużo błędów się na reiserze robi podczas pracy,
nie polecam tego systemu plików na maszyny produkcyjne.

On Sat, Jun 19, 2004 at 18:39:31 +0200, Marcin Doliński wrote:

> Normalna inaczej, bo trzeba zrobić mkdir /var/lib/mysql/mysqldb/; mv /
> var/lib/mysql/{db,mysqldb/} a potem poprawić 3 linijki w swoim
> wypieszczonym mysqld.conf. Takie trudne?

A gdzie to jest udokumentowane? Nawet w commitlogach nie ma ('updated').

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/