mysql 4.0.18 -> 4.0.20

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 19 Cze 2004, 20:17:38 CEST

Tomasz Pala wrote:
> a później
> jeszcze zobaczyłem kernel panic podczas zwyczajnego kasowania pliku na
> reiserfs 2.4.24; w ogóle dużo błędów się na reiserze robi podczas pracy,
> nie polecam tego systemu plików na maszyny produkcyjne.

Ciekawe rzeczy mówisz. Taką opinię słyszę już kolejny raz (bodajże
drugi), ale ciężko mi się z nią zgodzić. Od dawna używam reisera i
jedyne problemy z systemem plików pod Linuksem miałem, gdy zmieniłem
sobie /home/users na XFS. Raz mi się toto corruptnęło podczas pracy i
utopiło sporo plików.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa