Odnośnie ia64

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 19 Cze 2004, 22:44:17 CEST

On Sat, 19 Jun 2004, Mariusz Mazur wrote:
> http://warszawa.linux.org.pl/plug-20040506/ia64.pdf Wykresiki są od
> strony 25.

Dziwne to trochę.
Nie kwestionuję wiedzy człowieka tylko trochę wyniki jak dla mnie dziwne
są, szczególnie w świetle naszych testów...

> Też byłbym zainteresowany :)

Więc tak, sprawa jest znana chłopakom i wszystko wygląda ciekawie.
Mianowicie:
- wg ich testów różnica między icc i gcc-3.3 (na którym debian jest
  robiony) to max 10%. Nawet przy wybitnie procesoro-żernych rzeczach,
  które oni właśnie robią (przecież to obliczenia naukowe). Na pewno nie
  jest to 1/4, jak tutaj było mówione.
- icc lubi się wykładać w dziwnych miejcach i często kod nim skompilowany
  działa nieprzewidywalnie, więc zawsze trzeba sprawdzić wynik.
- icc nie można użyć, bo licencja nie pozwala (non-commercial, personal)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski