Odnośnie ia64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 19 Cze 2004, 22:57:19 CEST

W liście z sob, 19-06-2004, godz. 22:44 +0200, Paweł Gołaszewski napisał
(a):
> Więc tak, sprawa jest znana chłopakom i wszystko wygląda ciekawie.
> Mianowicie:
> - wg ich testów różnica między icc i gcc-3.3 (na którym debian jest
>   robiony) to max 10%. Nawet przy wybitnie procesoro-żernych rzeczach,

No proszę, to by się w takim razie pokrywało z tym co pisali goście od
gcc ile jeszcze im brakuje do icc, tyle, że było to z przed dwóch lat i
nie miałem pojęcia na ile to jest aktualne, czy też może icc poczyniło
jakieś niesamowite postępy. Ciekaw jestem jak się to wszystko ma do
Opteronowych zabawek.

Artur